بسکتبال حرفه ای

یه پیشنهادی واسه تون دارم اونم اینه که برای افزایش پرش فقط باید پرید!!! چونکه عضلات مربوط به جهش کاملا سرعتی هستند و قدرت به تنهایی کافی نیست. پس به فکر افزایش پرش با تمرینهایی مثل پرس پا و کلا تمرینات قدرتی نباشید.فقط کافیه طبق برنامه عمل کنید و این تمرینارو تا جایی که عضلاتتون خالی بشه انجام بدید. خودتون بعد از یک ماه تاثیرشو میبینید. من که دیدم، فقط یادتون باشه باید به شدت تمرین کنید و عضلاتتون اصطلاحا بسوزه تا تاثیر داشته باشه


پرورش سیستم اعصاب مرکزی و قابلیت انفجاری عضلات پا


افزایش رکورد پرش عمودی


جهت بالا رفتن روحیه دوستانی که علاقه خاصی به دانک زدن دارن ولی قدشون کوتاهه باید بگم که:


Anthony Jerome "Spud" Webb با قد 1.70 متر توانست در سال 1986، قهرمان مسابقات اسلم دانک NBA شود!!!


بنابراین شما نیز می توانید با تمرین پرش به صورت مستمر و با تلاش زیاد به این مهم برسید... فعلا برای شروع، جهت افزایش قدرت پرش، سعی کنید هر روز بین 15 تا 20 دقیقه تمرین پرش جفت و لی له به صورت درجا، همچنین پرش از مانع به صورت زیگزاگ و پرش روی مانعی مثل صندلی و کلا هر تمرینی که عضلات قسمت ساق و پنجه ی پا رو تقویت میکنه انجام بدید. فراموش نکنید که همه این تمرینات رو باید تاجایی که احساس خستگی کنید ادامه بدبد و عضلاتتون رو اصطلاحا خالی کنید...


نوشته شده در یکشنبه بیست و هفتم اسفند 1391ساعت 23:36 توسط admin|



      قالب ساز آنلاین